Carregant…

20è aniversari del Centre Sant Jaume

No pots venir, però t’agradaria col·laborar igualment? Fes un donatiu a la Fila zero.
COL·LABORA AMB LA FILA ZERO

La Coral Sant Ignasi posa música als 20 anys del Centre Sant Jaume

Aquest divendres 3 de novembre, a les vuit del vespre, la sala d’actes de l’escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi acull un concert solidari per impulsar el nou edifici del Centre Sant Jaume. Un cop més, la Coral Sant Ignasi col·labora desinteressadament amb el nostre centre socioeducatiu amb cançons ben emotives.

Sota la direcció d’Eulàlia Benito, amb Daniel Parache al piano i a l’orgue, les sopranos Dolors Álvarez, Alicia Vicens i Ana Belén Ayala, interpretaran vuit peces de música sacra del romanticisme i també una selecció de cançons del repertori de la Coral Sant Ignasi.

Deixa un comentari