Carregant…

20è aniversari del Centre Sant Jaume

No pots venir, però t’agradaria col·laborar igualment? Fes un donatiu a la Fila zero.
COL·LABORA AMB LA FILA ZERO

Dissabte, vine a Gorg a celebrar el nostre aniversari!

Aquest dissabte 28 d’octubre celebrem a la ciutat de Badalona l’acte central dels 20 anys del Centre Sant Jaume. La jornada està dividida en dues parts. El matí, d’onze a dos quarts de dues, tindrà lloc una trobada més festiva i oberta al barri de Gorg. I a partir de les dues del migdia i fins les cinc de la tarda se celebrarà el retrobament d’antigues i actuals persones ateses, voluntaris, educadors i professionals del Centre.

Una festa oberta al barri

La pista poliesportiva de Joaquim Ruyra acollirà activitats per a totes les famílies, infants i joves que actualment participen del Centre Sant Jaume o que hi han passat al llarg de la seva història. També serà un espai obert a les escoles i a totes les entitats que treballen al territori.

La festa començarà a ritme de tambor, amb una batucada a càrrec de la companyia X-Kajones. A continuació s’iniciaran els tallers, amb una animació de bombolles de sabó gegants. Petits i joves podran participar dels diferents tallers durant tot el matí. Hi haurà tallers de bombolles, malabars, xapes, imants, maquillatge i de graffiti. La jornada tancarà amb l’actuació del Mag Marc.

L’espai de retrobament

A partir del migdia la trobada tindrà lloc al Consorci Badalona Sud. Serà un espai de retrobament d’aquells que han configurat l’equip humà del Centre Sant Jaume al llarg d’aquests 20 anys. Així, hi participaran persones ateses, companys, voluntaris, educadors i professionals. L’objectiu d’aquesta activitat és compartir què ha suposat per a cadascú d’ells l’experiència del seu pas pel centre.

Des de l’organització expliquen que ha sigut una tasca molt laboriosa contactar amb els qui van ser nois i noies del centre durant els primers anys. Molts d’ells tenen entre 20 i 30 anys i alguns no s’han tornat a veure des de llavors.

Deixa un comentari