Carregant…

20è aniversari del Centre Sant Jaume

No vas poder venir, però t’agradaria col·laborar igualment? Fes un donatiu a la Fila zero.
COL·LABORA AMB LA FILA ZERO

El lema dels 20 anys

‘Celebrem el passat construint el futur’. Aquest és el lema que ha triat la comissió encarregada d’organitzar els actes del 20è aniversari del Centre Sant Jaume. Però, quin significat amaguen aquestes paraules?

En primer lloc, celebrem. Conjuguem un verb festiu en primera persona del plural. Els actes organitzats per a aquesta ocasió han de ser una festa compartida. Una celebració on hi són convidades totes les persones que han fet possible els 20 anys de trajectòria de l’entitat.

En segon lloc, rememorem el passat. Els aniversaris són un bon moment per valorar la feina feta. Retrobar amistats, mirar fotografies, revisar projectes… I fer-ho amb esperit d’agraïment.

I, en tercer lloc, constatem que no tenim aturador. La festa dels 20 anys té lloc construint el futur. La vida al Centre Sant Jaume és permanent. L’entitat se sent cridada a créixer i a seguir edificant. I no sols en sentit figurat, sinó també en sentit literal. El projecte d’un nou edifici ja està en marxa! I ha de servir per oferir un millor servei i possibilitar un major impacte en el territori.

One thought on “El lema dels 20 anys

Deixa un comentari