Carregant…

20è aniversari del Centre Sant Jaume

No pots venir, però t’agradaria col·laborar igualment? Fes un donatiu a la Fila zero.
COL·LABORA AMB LA FILA ZERO

El III Torneig de Pàdel solidari és per a tu!

Aquest divendres dia 27 al migdia finalitza el termini d’inscripcions al III Torneig de Pàdel Solidari. La tercera edició d’aquesta activitat esportiva s’emmarca en els actes de celebració dels 20 anys del Centre Sant Jaume. La comunitat educativa de Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi proposa aquest torneig amb l’objectiu de passar una bona estona fent esport i contribuir a la tasca socioeducativa que desenvolupa cada dia el Centre Sant Jaume al barri de Gorg, de Badalona.

El Torneig tindrà lloc el proper diumenge dia 29 d’octubre, de deu del matí a nou del vespre, a l’Star’s Padel de Cornellà (ptge. dels Alps s/n, Cornellà de Llobregat). Aquest centre esportiu cedeix les pistes de forma gratuïta, tal com ha fet en les anteriors convocatòries.

Cada parella participant haurà de fer una aportació mínima de 50 euros, que pagarà el dia del torneig i tindrà dos partits garantits. Els jugadors rebran una bossa de benvinguda i durant la jornada hi haurà sorteig de diferents obsequis. Cal tenir en compte que les places són limitades.

Formen part de l’organització d’aquesta activitat esportiva el Centre Sant Jaume, l’Associació d’Antics Alumnes i l’Associació de Mares i Pares de Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, i la Fundació Sant Ignasi.

Deixa un comentari